INFO

KJØPSBETINGELSER

PRISER

Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer moms, f.n. 25 % dersom ikke annet er angitt. Nordiske Hjem reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil.

BETALING

Hos oss kan du betale med Faktura, bankkort eller kredittkort. Vi benytter Klarna Checkout som betalingspartner.

LEVERING

Vi sender alltid varene så raskt som mulig, og senest 3 virkedager etter at ordren er mottat. Ved hektiske perioder kan lengere leveringstid forekomme. Har du gjort en forhåndsbestilling, så sendes alle varer samlet, om ikke annet er avtalt.

FORSENDELSE

Vi sender våre varer med Posten/Bring. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss. Skal vi sende pakken på nytt blir kunden belastet for frakten. Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som brev eller postpakke som kan hentes på Postens lokale utleveringssted.

*Fast frakt 99 kr gjelder kun for sendinger i Norge. For større møbler tilkommer et ekstra fraktgebyr.

LEVERANSEVILKÅR

Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet med et gebyr på kr 299,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

REKLAMASJON

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via vårt returskjema som du finner her. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemmet så fort som mulig. Hvis varen er blitt skadet under transport, må du melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Send oss bilder av varen og emballasjen sammen med ditt ordrenummer og fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen, dersom våre leverandører ønsker varen i retur.

ANGREFRIST

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen. Varer som sendes oss uten originalemballasje kan ikke byttes eller returneres. Ved bytte av sengetøy og plakater er det viktig at forseglingen ikke er brutt. Gi oss beskjed ved å bruke returskjemaet du finner her, om at du ønsker å benytte deg av angreretten.

LAST NED ANGRERETTSKJEMA HER.

Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket, ikke fest tape og adresselapp direkte på originalemballasjen! Vi anbefaler at du sender returen som Norgespakke, da de er søkbare og forsikret i postgangen. Søkbarhet og forsikring frafaller om du sender pakker som vanlig post – og postgangen vil ta lengre tid. Pakkene kan ikke sendes som bedriftspakke. Merk deg at returporto betales av deg som kunde. Vi henter ikke ut pakker som sendes til oss som oppkrav.

Fyll ut angrerettskjemaet og legg det ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

ENDRING I VILKÅRENE

Selger forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

TAUSHETSPLIKT

Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.

LAST NED ANGRERETTSKJEMA HER.

Har du spørsmål så ta kontakt med oss på mail: info@nordiskehjem.no

Til

Toppen